Készülékbiztosítás
KÁRELLENÖRZÉS, KÁRENYHÍTÉS
2010 óta a T-Mobile, 2011 óta a Vodafone hálózatában értékesített és biztosított készülékek kárellenőrzését látjuk el a biztosító társaság megbízásából. Cégünk a kárrendezett készülékeket átvizsgálja és jelentést készít a biztosító társaságnak a káresemények jogosságáról, majd gondoskodik a roncs termékek feldolgozásáról, újrahasznosításáról.
Miért előnyös a kárenyhítés és kárellenörzés szolgáltatás a biztosító társaság számára?
Kárellenörzés
A kárrendezett készülékek állapota felmérésre kerül, a kárbejelentő dokumentumok adatai egyeztetésre kerülnek a valósággal. Az állapot felmérések során fény derülhet visszaélésekre, a statisztikákból következtetések vonhatóak le. Így a biztosító társaság időben beavatkozhat, módosíthatja folyamatait.
Kárenyhítés
Az állapotfelmérés alapján, cégünk felbecsüli a roncs készülékek értékét és átvételi árat kalkulál a biztosító társaság részére, majd ezután költségeinek csökkentésére felvásárolja a biztosító társaságtól azokat.
A szolgáltatás további előnyei
Adatvédelem
Cégünk a folyamat során a készülékek memóriájában található felhasználói adatokat törli, így azok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe. Az adat eltávolítást nem működőképes készülékek esetében is el tudjuk végezni.
Környezetvédelem
Cégünk a roncs készülékeket, azok megvásárlása után alkatrésznek értékesíti. Így a roncs készülékek, mint veszélyes hulladék kezelése, értékesítése nem a biztosító társaságot terhelik. A megvásárolt készülékek többsége később alkatrészként kerül felhasználásra, vagy felújításra kerül.
Visszacsatolás, kontroll
Cégünk kárellenörző szolgáltatásának legfőbb előnye, hogy a biztosító időben értesülhet és beavatkozhat a készülékbiztosítás folyamatába, a program költséghatékony működése érdekében, megelőzve olyan általános gyakorlatokat, melyek rontják a biztosító és a megbízó eredményességét. Az utólagos ellenőrzés lehetőséget ad arra, hogy a biztosító a szervizhálózatát megfelelő információkkal tudja ellátni.